Gigy Balayı dönemi bitti kızlar🙈 geldik son düzlüğe 😍Siz de durumlar nasıl ,sağlıcakla , vaktinde kavuşalım inşallah minişlere 🐣🤰🎈
Aysentass Gigy amin inşallah ya dediğin gibi 2. Trimesteri çok özledimmmm balayı dönemi cidden bizimde son 49 gün kaldı 😭😭
Mayisbali Aysentass canım benimde son 104 gün insallah bu ara kaburgalarımda çok ağrı var geçen forumda magnezyum kullandık ağrısı geçti falan dediler ben doktorumdan istedim vermedi normal dedi siz kullanıyor musunuz ?
Aleyyy123 Gigy Ahh ne kadar güzel, herhangi bi şikayetiniz var mı bende bu aralar kasık ağrıları yoğun oluyor 🤷♀️
Gigy Aleyyy123 bulantı gibi vardı geçti ,bugün oldu kasıkta hafif ağrı uyudum geçti şu an bir şey yok şükür ,şeker için takip ediyor doktorum diyete başladım öyle 😌
Gokceeeee-_ Gigy Nasipse son 83 gün 3.trimester zorlukları yok diyemem bel ağrısı çok fazla bebeğim yukarı çıktıkça nefes almada zorluk çekiyorum ama içimde bir kıpırtısı olunca geçiyor ☺️
Selinaymurat Cns_33 Aramızda iki gün varmış benimde 56 gün kaldı nasıl gidiyor hazırlıklar bebeğinizin cinsiyeti ney aceba