nevfel Seldel anladım haklısınız. çay icmiyorum kan degerim dusuk cikmisti. sabah kahvaltida insan sicak bisyler icmek istiyorum oyuzden bende bir bardak ihlamur iciyorum kucuk bardakta . ne icecegimi bilemedim valla.
Seldel nevfel ben tamamen su içiyor saf su.Kahve delisiydim bıraktım.Sigara içerdim bıraktım.Abur cubur yerdim bıraktım.Dışarıdan deli gibi yemek söylerdim bıraktım.İnanın belki benimki abartı ama … isteyince oluyor.Allahım ne verirsen kabulüm ama benim yanlış davranışım sebep olmasın mantığı var bende … inşallah hepimiz sağlıklı bi şekilde doğururuz
magnolia_ annevehamile11 yalnış yapıyorsunuz bunu doktorunuz size solemiş olmalı su zehirlenmesi diye bir şey var ve ağır bir durum 5lt çok fazla ekstra yemeklerdende alıyorsunuz
annevehamile11 Seldel gebelik şekerim var kendimi durduramıyorum farkındayım yoksa ama elimden bişey gelmiyor
Tugceonur annevehamile11 o kadar su içmek böbreklere zarar verir mutlaka yeterli olan en fazla 4 lt fazlası zarar gerçekten isterseniz doktorunuza sorun 🙋🏻♀️
bircivcivannesi Seldel 2 litreyi bulana kadar kendimi çok zorluyorum önceden günde 1 litre içen bir insan olarak içtikçe şu ocme hacmi artıyor galiba insanın 😂 tecrübe etmiş oldum
Bilge44 2.5 -3 litreden fazlası su zehirlenmesine ve böbreklerin yorulmasına neden olur. Çok susuyorsanız hem şekere baktirmali hem tansiyona. Tansiyon da yüksekse muhtemelen tuz çok tüketiliyordur, tuzu kesmek lazım 👍🏻
Eecnr nevfel bana doktorum tüm bitki çaylarını yasakladı ama özel olarak ihlamuru sormadim o oyle bitki çayları yasak deyince
magnolia_ Krizantem_ evet ama korktuğum için yüketmiyorum zaten kiloma göre tüketmem gereken 2lt imiş 1.5 lt de bana yetiyor
Kadze annevehamile11 al bendende okdrhu hamilelikte enfeksiyon yaşamadım şükür ama su içmekten yoruluyorum beş litre bitmesin diye az içmeye çalışıyorum ama yokk su içmeden duramıyorum ki😂😂