Güzel anneler 38 haftalık olduk iki gün önce sağlık ocağında tansiyonum 15 10 çıktı Zeynep kamil kadın doğum acil servisine gittim bir gecelik yatış verdiler ertesi gün çıkış verildi evde takip et dedi ev de sürekli değişiyor korkuyorum keşke yatış verip kontrol altına alsalardı içim rahat olurdı böyle daha çok panik ve korku yaşıyorum benım gibi son haftalarında tansiyon sorunu yaşan var mı son 14 gün bizim