Korkacak bişey yok aslında böyke kasılmalar için magnezyum kalsiyum falan veriyo doktor zaten bu hafta gıttıgın de Nst ye baglanırsın kasılmaysa çıkar orada. Annelik işte kolay değil maalesef bnm de derim yırtılacak gıbı oluyor canm yanıyo ama geçiyo bebişw ufak ufak vur da hareket etsin pozisyon degıştırsn rahatlarsın