Busmuslina valla daha demin oldum, 38+5 im, ilk defa oldum ilk hamileliğim ztn, ultrasona girdikten sonra altımı çıkardım önlüğü giydim çatal koltuğuna oturdum, rahat ol fln dedi doktor ama ne mümkün, eline eldiven geçirdi ve iki parmağını soktu, içerisini baya kurcaladı, e bende alışık mıyım korktum ztn kastım kendimi, rahat bırakamadım, bak böyle devam edersen ben bir şey anlayamam dedi, rahatla dedi, ama içerde döndürüyor parmağını bastırıyor fln , ben ay ayyy diye biraz bağırdım. Hiç hoşuma gitmedi yani, korktuğum kadar varmış. Ben oraya dokunulmasana alışık değilim, vajinusmus fln da değilim ama rahat olamadım napayım… normal doğum istiyorsan o zmn da sürekli bakıcaz oraya o şekilde dedi, bebeğin ilerlemesi için bunu aşman lazım dedi( ben normal doğum istiyorum), cuma gününe kadar kararını ver yoksa hiç uğraşmayalım sezeryan yapalım seni bi hafta sonra dedi. Kendini rahat bırakabiliyorsan pek sıkıntı değil ama benim gibi stresli birisiysen ve canın da kıymetliyse biraz zor… :(