Ay az önce annemle tartıştım, Normal Doğum Terör Örgütü diyorum o ve bazı tiplere. 😃 Bence anne kendi karar vermeli. Nihayetinde sezaryenin bebeğe bir zararı yok. İkisi de zor, ikisi de zahmetli ve herkesin öyküsü farklı oluyor. Ben başta sezaryen yaparım kesin diyordum. Şimdiyse minik kızım gelirse normal doğum yapmayı düşünüyorum. Gelmezse suni sancı almayacağım, sezaryen olacağım. Ama insanlar biraz daha normal doğum diye dayatırsa inadımdan sezaryen olacağım dermişim. 🤪😃