Merhaba kızlar bugün tam 40+3 olduk ama bizim bebekte hiç gelecekmiş gibi belirti yok Buda iyice korkutmaya başlatı benı her sanıye hareketlerını hissetmek istıyorum etmeyınce tedırgın oluyorum önümüzdekı haftaya kadar gelmezse doktora tekrar gıdıcem sızde durumlar nasıl ?