Selam anneler, benim hep mide asitim çok yüksekti o yüzden hamilelik öncesi sürekli talcid çiğneme tableti kullanıyordum. Şuan 12+6 haftalık hamileyim, doktoruma sorduğum zaman bir konudan dolayı kaynadı iç gibi birşey dedi ama emin olamıyorum sizler kullaniyor musunuz ya da doktorunuz mide yanması vs için size ne önerdi?