Minnosunannesiii evet kesinlikle adetin ikinci günü gidin . Bu kişinin yorumu çok yerinde olmuş . Önce hormon tahlili isticekler sizde . Hiçbir sorun görmezse muhtemelen önce klomen tedavisine başlıcak . Yumurtalarınızı takip edip belli günlerde ilişki önericek size . İnşallah hemencecik olur 3,5 yıl olmamış biri olarak şu tavsiyeyi verebilirim size : 1,5 yıl erken daha olur derse doktorunuz inanmayın . Defalarca doktor değiştirdim ve sadece sorunumu anlayan doktorum bana herkesin tek seferde oluyoda Nurselin niye olmuyo bu bi sorun zaten, size nasıl sorun yok derler demişti . Ve istediği tahlillerden yumurta rezervimin artık bitmek üzere olduğunu öğrenmiitim . Kendinizin doktoru olun bu süreçte . Doktorun açıklamaları sizi tatmin etmezse değiştirin hemen