Yinede siz bilirsiniz canim insallah erken olmaz dualarim sizinle 33 haftada sancıyla doktora gittim ve protestan kullanıyorum dedim 3 doktorda bu saatten sonra kullanılmaz doğacaksa doğar o ilk 7 ay kullanılır dedi benimde kadin doğumdum vermişti sordum nie verdiniz die sancin olursa ağrıyı hafifletir demisti