Ah ah neler yapmadim ki ac karnina zeytinyagi icmek incir kayisi hicbirinden fayda goremedim isin kotusu bagirsaklarimi bozuyordu yine de cikamiyordum. En son arkadasin tavsiyesi ile yulaf lapasi yaptim. O suyla yapiyomus ama ben sindirimi kolay laktozsuz süt ile pisirdim icine tatlandirmasi icin pekmez koydum biraz tarcin serptim (varsa kabuguyla kirmizi elma da koyuluyormus) soguyunca da kuru incir ve kayisi dogradim. Ve sonrasi mucize. Denk mi geldi gercekten ise mi yaradi bilmiyorum daha iki gun oluyor yapali ama duzene girmesi icin haftada birkac defa yemeye çalışacağım sen de dene istersen