Aleyna Ben bugün ilk dozu yaptırdım. Neden 2 doz diye biliyorduk söyliyim, hamilelik boyunca 2 dozu vuruluyor kalan 3 tanesi doğumdan sonra olduğu için, insanlarda doğumdan sonrasını önemsemediği ve yaptırmadığı için 2 doz diye biliniyor. Sizin tercihinize kalmış ama 2 dozla kalırsanız ilerde tetenoza bir daha başladığınızda yeni baştan 1 den başlıycaksınız. 5 dozuda yapıp bitirirseniz sizi ömür boyu koruyacak. Ben devam ettirmeyi düşünüyorum başladık madem.