FibaPlus Allah nasip ederse kız bebeğimiz olacak. Babası Ahsen ismini koymak istiyor ama sende istersen koyalım diyor. Ben çok kararsız bir insanım Ahsen ismini de sevdim aslında güzel ama yanına bir isim daha istiyor sanki 🙈 sizce ne koyabilirim 😍❤️
mavipinokyo Bizimde kızımız olursa Ahsen koyacağız inşallah. Eşimde ben de çok sevdik bu ismi beraber bulduk. Tek başina çok güzel duruyor bence ikinci isim aramadik biz 😍😊