Asena60 Irem13333 Irem13333 evet canım miyadı doldu dedi doktor. Normalde 41 beklenirdi belki ama bizimki zaten dönmemişti… bakalım yarın son muayenesi var.
Irem13333 Semakcy bende erkek carsamba 40 oluyirum ama hekres karnin yukarda diyir ama sanki biraz indi
Irem13333 Asena60 rabbim kurtarsin insallah canim benim bende bekliyorum baski var korkuyorum allah yarfmcmiz olsun kac kg sizin bebeginiz
Asena60 Irem13333 benim geçen hafta gittiğimde 3600 dü canım accaba şimdi kaç oldu bilmiyorum usg de tam net sonuç vermez diyorlar gerçi
Zeynepahmett Semakcy karaciğer enzimlerijin yükselmesi ile ilgili hamilelikte ortaya çıkan kaşıntı şikayeti ile kendini gösteren bir rahatsızlık canim. İki haftadır geçmeyince Doktor risk almak istemedi artık . Bebeklere de zararı var çünkü Allah korusun
Kaderozy Asena60 sezeryan olursan bol bol Nescafe rabbim sağ salim kucağına almak nasip etsin inşallah ❤️
derinbertugyay Asena60 Allah yardımcınız olsun bende yarın doğuruyorum 38+4 Sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin Allahım
MirzaHazal56 Asena60 Rabb’im kazasız belasız kucağına almayı nasip etsin inşallah bir sancıda kurtarsın seni. Benimde Haziran’da doğum