istanbulluanne Ebruuuu Cok güzel bir isim bizimde 13 hafta daha sürekli değişiyor. Bi Ezgi Lâl oluyor , Bi Başak Lâl oluyor şimdi de ben Mevsime taktim Lâl sabitte ilk ismi bulamiyorz 😀
Ebruuuu Selinnusta Amin Can'ım hepimizin yavrularını 🙏🏻 isme karar verirken epey zorlandık ne çok seçenek varmış ☺️
Selinnusta Ebruuuu çok şükür bizim öyle bi sorunumuz olmadı daha evlenmeden 6 yıl önce koymustuk hatırası var diye başka seçenek bile düşünmedim zaten başka isim koysam sanki o isme yanlış yapmısım gibi olurdu kaç yıldır o isimle hayal kurdum diye😁😁
Ebruuuu istanbulluanne ezgi lâl çok güzel ☺️ Bende sürekli bşr değiştirme sonucu bunu koyduk hazırlıklara başlamam gerekiyordu isim yoktu haftamda ilerledikçe artık bunda karar kıldık ismiyle yaşasın kuzularımız ❤️ ☺️