tunanehriii Mom2525 ben şu an 20+2 deyim çok bulantı ve kusmalarım oldu bi kere gerçekten çok kötü olmuştum geceden öğlene çıkarmıştım hastahaneye gittim serum taktılar sizde gidin bence iyi gelio geçmiş olsun
Mom2525 tunanehriii geldim 1 ltlik taktılar damar yokum açık kalacak gece bulantım olursa ilaçlı serum verilcek