2020-21 Slm hanımlar 19 haftalık hamileyim sarı kokulu akıntım var bide kan ilacı vitamin ilacı alıyorum normal mi
Glbnpk 2020-21 ben de 19+1 akıntı var ama kokulu değil. Okuduklarımdan bildiğim kadarıyla kokulu olursa doktora söylemekte fayda varmış.
Esra-33 2020-21 kokulu akıntı iyi değildir canım enfeksiyon var mutlaka görünmen lazım enfeksiyon varlığı bebeği ve keseyi riske sokar en kısa zamanda doktoruna danış geçmiş olsun👋
izmirsibel 2020-21 akıntı olması normal ama kokulu olan akıntılar gebelikle enfeksiyon hastalıkları mantar olabilir ve ilaç kullanmanız gerekir diye düşünüyorum doktorunuza bildiriniz
Nurcihn Kartanesii003 sarı akintu normal değil yanlıs bilgilendirme olmasın enfeksiyon ben şuan yaşıyorum aynisini
Nurcihn 2020-21 evet hamileyim 31+3 şuan ilaçlar kullandım fitil hiçbisey fayda etmedi suda içiyorum ama yok banamasin demiyor hala devam korkuyorum bebeğe de gecer diye 🤷🏽♀️
2020-21 Nurcihn bebekle alakası yok die biliorum ki inşlh öle olur rabbim hepimize şifalar versin bebişlerimize de sağlık sıhhat versin inşlh