Esraadem merhaba canım bende gebeliğin en başından beri kullanıyorum hünnapı ayrı keçi boynuzu pekmezini ayrı kullanıyorum. Kan değerlerim çok düşüktü hamdolsun şimdi 12 küsürler gelmiş. Pekmezin adı yöreci nine lezzetide çok güzel hünnap ise benim basur ve kabızlığa çok iyi geldi şimdi çok şükür kabızlık problemim kalmadı. Ben internetten Küçükköy gurme diye bir sayfadan verdim ayrıca ilk alışverişe özel 20 TL de indirim aldım bilgin olsun