Glyldz Kizlar bircok kisi hurmanin acilma yaptigini soyluyo dogrumu bu 26 haftalik hamileyim yiyorum bi sakincasi olurmuu ??
Selinnusta Glyldz hurma açılma yapıyor evet ben sırf açılma olsın diye yiyorum cuma randevum var bakalım açılma olmus mu
Selinnusta Glyldz onu bilemiyorum canın çok çekiyorsa bi iki tane ye ama abartıya kaçma nolur nolmaz 😊
Selinnusta Glyldz azalt canım biliyosun sonuçta bak açılma yapıyor sonradan keşke dememek için azaltman daha iyi😊
TBBeYzaBT Kuzenim hamileliginin başından beri kilo kilo tüketmiştir, şuan 33 haftakık bebegide kendide gayet saglıklı ve gününde dogmasını bekliyoruzz inşalah, ben hurmayı sadece süt yaptıgı için önerildigini biliyordm,
Glyldz Miray_alparslan canim istedigi icin yiyorum bi kac gun de azalticam bi iki tane yesem birsey olmaz dimi
Nurrrr Glyldz ben nerdeyse 20. Haftadaan beridr yiyorum bazen 5 tane bazen 3 vitaminli diye acılma konusunda öyle bişi olmadı cok sukur 32 olduk olma inşallah. Ama zamanında herkesin tek yiyecegi hurmaymıs
Miray_alparslan Dogum eylemi sırasında indiksiyon yani suni sancı gerekliligini azaltıyorbi diger etkisi ise servikal dilatasyonu yani rahim agzının acılmasını hıslandırıyor hurma icerdegi potasyom, kalsiyum ,magenez,demir,fosfor cok zengin we faydalı meywedir☺️🤰🏼🐣
EmineeMirayy95 Ben 32.haftamda bilmeyerek baya bi yemistim cok seviyorum. Sonra azalttim. 36.haftamda 1 cm açıkligim olduğunu öğrendim. Suan 37+3 um hâlâ 1 cm açıklık var. Faydasi oldu galiba bana