NurUlu 36+4 haftalık hamileyim sol alt göğüs kafesim felaket ağrıyor sırtıma kadar vurdu ağrısı daha önce yasayan var mı varsa neden olurmu? Doktoruma ulaşamadım.
NurUlu NilayRuya bilmiyorum en son ki kontrolümde bebek daha assağıdaydı yarın doktora gidicem ama yatamıyorum nefes bile alınmıyo
Timya53 NurUlu aynıyız, kader arkadaşım. Nefes almak bile zor oluyo belli sürelerde. Bebek büyüdüğü için akciğere baskı yapıyormuş oyüzden bu zorlanmamız normalmiş. Yatar haldeysek doğrulanıp dik durmak gerekiyormuş
Gamzebydmr Normalde e6 haftada çoğu bebek dönmüş oluyor ve ayaklarıyla kaburgaya baskı yapıyor o yüzden oluyor bebek hangi taraftaysa o tarafa ağrı ve baskı oluyor