Timya53 glnzem Teşekkür ederim kızlar 🥰
Zeynep12- sizinle doğumumuz neredeyse aynı zamana geliyor. Bende 25 haftalık hamileyim bi kızım olacak inşallah biraz sorunlu bi gebeliğim olduğu için hem ZeynepKamil’e hem özel hastaneye gidiyorum ama bir türlü kafama göre bi doktor bulamadım özel hastanelerde bide daha önce kötü şeyler yaşadım o yüzden biraz tedirginim açıkçası. İlk doğumumu Delta da yaptım memnun kalmıştım ama 8 yıl önceydi. Şimdi baya bisey değişmiştir heralde ama orası evime de çok yakın bide Tahir bey e muayne olacağım bende sizin tavsiyeleriniz üzerine.