havvakaratas_09 ya, ze’l celali ve’l ikram diye geçer ve oradaki yazelin anlamı bu değildir. ya, seslenme ünlemi yani “ey” demek. zel de “sahibi” demek. ey sahibi anlamı çıkar. nete bakarsanız “peygamber gamzesine” kadar bomboş anlamlar çıkıyor ama yazel diye bir kelime arapça’da yoktur. lütfen iyi araştırınız