Gulsaaah Kızlar herkese selam ilk hamileliğim ve isim bulmak da çok zorlanıyorum şuan sadece alin Nisa diye düşünüyorum güzel değişik bir isim arıyorum aslında fikirleriniz bekliyorum
Denz53 Gulsaaah benimde ilk hamileliğim ve seni çok iyi anlıyorum. 26.haftam ve miniğimizin ismini daha yeni seçtik.. Öniz Mehir✨🤍
Borusesi Sen1meleksin bende çok beğeniyorum bizimkiler buradaki hastanenin adı diye kaabul etmiyorlar cinsiyette belli değil zaten 😅
Elfravza Gulsaaah bizim de öyle henüz net değil ama beğendiklerimi yazayım belki fikir olur sanada Asya arya nursima mihra 😊 ilk kızımın adı ravza ona uyumlu olsun diye bu tarz bakıyorz 🙂
ebrukerm Biz de 10+4teyiz.Cinsiyet haliyle belli degil ama erkek olursa benim beğendiğim Buğra ,kiz olursa da esimin begendigi Dila olucak diye konuştuk bakalim karar değişmezse 😊insallah hepsi saglikla gelsin🤲
Minnosunannesiii Elacagl şema-i tebrizinin eşinin adı . Yeryüzünde diyorlar Fatma anamızdan sonra gelen iffetli kadın o kadın kiii Allah’ın katında takva sahibi huyu gönlü güzel Kadın 😌
Minnosunannesiii Elacagl evet çok istiyorum kimya ismini ama kötü bir maziSi var eşim o yüzden istemiyor sanırım içimde ukte kalacak şey bu isim konusu nefes hira koycazz allah komser ederse