Meral1984 Kızlar sabah 7 de hastahaneye yatisim yapılacak sezeryan dogum olacak inşallah ama trombosit degerim cok dusuk olduğu icin genel anestezi olacak dedi doktorum cok korkuyorum ikinci dogumum ama ilki spinaldi ama bunda cok cok korkuyorum
Rukiyoloji Meral1984 korkmayın lütfen içinizi ferah tutun bebeğiniz etkilenmesin strese girmesin 🙏🏻 Benim de bebeğimin boynunda kordon var çarşamba günü çatı muayenem var bende ondan korkuyorum ama içimi rahatlatmaya çalışıyorum 🙏🏻 Dualarım sizinle 🙏🏻 Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻
Gamzeasaf Meral1984 benim de iknci olucak bende cok tedirginim korkuyorum allah yardımcımız olsun 37 haftalığım bende e 10 gün sonra doğum olucak
nev_hena Meral1984 benim arkadaşımın trombositleri düşüktü, çok kafaya taktı hamilelikte. Ama hiçbir şeycik olmadı genel anestezili sezaryen oldu o da. Mis gibi geçti diyebilirim doğumu.
Zala Meral1984 dualarım sizinle olcak. İçini ferah tut canım benim. Bebişini düşün onu kucağında hayal et iyi düşün iyi olcak Allahın izniyle.
Meral1984 Rukiyoloji bende sizin için cok.dua edicem insallah sagliklica bebeginizi kucağınıza alırsınız
Meral1984 nev_hena ya sormayın gunlerdir agliyorum sanki o masadan kalkamayacak gibi korkuyorum cok tesekkurler biraz olsun rahatladim
nev_hena Meral1984 inanın o da sizin gibiydi. O kadar çok test yaptırdı ki anlatamam. Doktor endişelenme dedi ama tabii insan endişelenebiliyor ister istemez. Klişe olacak ama içinizi ferah tutun. Sorun olmayacaktır muhtemelen ama küçük bir sorun olsa da doktorların en alışkın olduğu en rahat müdahale edebilecekleri sorunmuş. Şimdiden sağlıklı bir doğum dilerim size de. 🙏🏻🌸
Meral1984 nev_hena evet benim doktorum da her seyi hazir etti bir sey olursa verilecek kan bile hazir ama.iste insan korkuyor cok cok tesekkur ederim size 🥰
BusrAlpay_34 Meral1984 ay maşallah Allah kurtarsın korkacak bişey yok Kı anestezi yı az verıyolar bıldıgım kadarıyla zaten yarı uyanmış geliyorsun odana guzel düşün guzel geçsin 🤲
derinbertugyay Meral1984 sağlıkla hayırla kucağına alırsın inşallah ben de yarın sezeryan ile ikinci doğumumu yapacagım aynı gün doğuracakmışız 😊 Çok heyecanlıyım Allah ikimizin de yardımcısı olsun