Umutunannesi21 çok güzel bir yazı ve çok mutlu oldum böyle düşündüğünüze.Çünkü üzülüyorum böyle hırsla sinirle post açıp; eşim bana bunu yaptı ben ona ne söyleyim, kaynanam bana bunu yaptı ben ona ne yapayım mantığıyla yaklaşanları.19 yıldır evliyim hiç öyle eşimle büyük kavgalarımız ,öyle boşanma falan hayatta hiç lafı olmadı bizim için birbirimize hakaret demek o tabi ki kırıldığım kızdığım yerler oldu.Şimdi 3 çoçuğum var 4. Ye hamileyim en büyük 17 yaşında bazen şikayet ederler beni annem böyle yapıyor diye Eşim der ki ;Anneniz yaptıysa bi bildiği vardır. Yanlış bile yapsam. Sanırım en büyük söz konusu evlilikte HOŞGÖRÜ ve SAYGI bazı şeyleri görmezden gelin ,birbirinize çok müdahale etmeyin, özellikle değiştirmeye çalışmayın sadece eş için değil herkesi olduğu gibi kabul edip beklenti içine girmeyince inanın çok mutlu oluyorsunuz.Bunu en çok kendiniz için yapın.😊