Yildizkozan Ammmaaa inatcı cıktılar, 40+2 olduk. Nişan hariç sıfır belirti. Açılma olması için bütün yolları deniyorum ama nafile sadece 1 cm açıklık. Sizde durumlar nasıl?
annevehamile11 Yildizkozan Allah bir avazda kurtarsın. Sezaryan benim bu cuma doğumum olacak inşallah 🥰
heyymomm Yildizkozan 39+4 hala sancılarım yalancı ve açıklık bir parmak 🤦🏻♀️ en son gün cumartesi o güne kadar gelmezse o gün suni ile yatış yapılacak. şubat bebeleri gerçekten baya nazlı ve inatçı çıktı 😄
Zehra-Onur Bizde 39+4olduk ne gelen var ne giden sadece ayıptır söylemesi akıntım oluyor bide gecen hafta nst de 50de cıktı sancım ama hala büyük belirti yok rahime baskı kasılmalar dısında heyecan korku bir arada🙈🙈