Pink1122
Pink1122 PCO sendromu vardı. İlk adet görmeye başladığımdan beri. Doğum kontrol hapları kullandım. Bırakınca yine düzensiz oluyordu. Çocuk için doktora gitmeye başladığımda ilk klomen kullandım ama yumurtalığım çok hızlı tepki verdi yumurta hemen olup çatlıyordu takip yapamadık. O yüzden gonal f kullandım onunla da olmadı. Aşılama yapıldı 8 haftalıkken düşük oldu. Doktora ara verdim. Arkadaşım c Life diye bi macun önermişti onu kullandım. Benim adetim çok geç olurdu bana etkisi oldu. Adet olmamı sağladı. Kimyasal gebelik geçirdim. Tekrar doktora başladım. Aşılama olacaktım. Son kontrole gittiğimde doktor ani bir kararla başka hasteneye gitmiş. O ay da olmadı. Doktorumu değiştirdim. Bu doktorum çok pozitifti. Hamile kalmışsın daha önce yine kalırsın. Kaç kişi evlendikte hemen sonra hamile kalıyor ki bu bir süreç 6 ayı bulur dedi. Femara başlattı. 2.ve 3. Kullanmamda 2 yumurta oluştu. C Life da kullandım aynı zamanda. Desteklediğine inanıyorum. Bazılarına etki etmiyormuş. Şimdi hamileyim değerim düşük olduğu için keseyi görmek için Cuma randevum var. İnşallah nasip olur. Allah herkese nasip etsin. Bu arada ben 3,5 yıllık evliyim. Daha 7 aydır evlisin. Stres yapma olacağına İnan. Rabbim ol dedikten sonra önünde hiç birşey duramaz.Biraz uzun oldu ama benim hikayem de böyle.