Demiralpmoms Tugceesss ben folidoce kullanmıştım. Eczacı bir tanıdığım onu önerdi. Günde bir kez içiliyor yanlış hatırlamıyorsam. Şimdi 34 haftalık olduk. 3 aydan sonra doktor bıraktırıyor zaten
Dryy Tugceesss aile hekimin folbiol vermişti onu kullanıyordum gebelikten önce hamile kalıp kadın doğum doktoruma gidince gösterdim bunun dörtte birini Alman yeterli olur demişti günde bir kez dörde bölüp bi parçasını alıyordum