pia34 Pamuklari ıslak bekletmek sağlıklı değil deniyor bakteri üretebilir diye duymuştum. Islak mendillerde koruyucu var ve iyice sıkıştırılıyor. Ama biz kendimiz yapınca olmuyormus. Bir tanıdığım kaba su döküp Pamuklari suya batirip bekletmis öyle temizlemiş çocuk doktoru öyle yapma ya tek tek anlık olarak batır ya da ıslak mendil kullan demiş.