Zesa17 Canım hiç bir şey yapmak istemiyor sürekli yatasım var arkadaşlar geçici bir durum mu yoksa hamilelik boyunca böyle mi oluyor
Glbnpk Zesa17 ben ilk 3 ay sürekli uyudum öyle uyudum ki uyanık kaldığım saat sayısı 6 falandı 😅 şimdi geçti çok şükür
Miskokulum35 Zesa17 bendede halsizlik vardı ama hiç uyku olmadı 😟 millet nasıl uyuyor bende damla uyku yok hem gece hem gündüz. 5.ayda sonra biraz kendime geldim diyebilirim
pia34 Zesa17 4,5 aylığa kadar öyle oluyor, sonra canlanıyorsun. ben şu an 6.aya yaklaştım 4,5 aydan sonra balayında gibi hissettim kendimi. hala da öyle. bakalım ne zaman bitecek bu tatil :)
SIL1 4 aylıgım ve hala modum bu sekılde çabuk yoruluyorum. Nefes nefese kalıyorum yorgun bitkin sürekli uyku modundayım insallah biran önce geçer 🥺