Eg16 hamilelik o kadar Garip bişey ki ben 26. Haftamdayım nazlıyımdır da biraz ama Naz ddğil başlı başına hamilelik sendromları bence böyle duygusal çöküntü hali benim içim sıkılırdı o haftalarda hep bebeğini düşün onun ne kadar mükemmel bi varlık olarak karnımda geliştiğini. Hareket ettiğinde tekme yediğinde çok güzel bi duygu tadacaksın bence 🥰