mucizemsin-21 kızlar devlette ki doktorum kız dedi özeldeki bacak arasında kordon var ama erkeğe benzettim dedi kafamda karıştı kordonu pipi sanabilir mi 13 haftalığım bide her gittiğimde kordon bacak arasında hep orda mı kalır ki o kordon 😏
oykuduru21 mucizemsin-21 bizimde 16-17 de kordon hep bacak arkasındaydı emin olamadık 18 de falan kesin kız dedi doktorumuz
25moonlight-2021 mucizemsin-21 bizim ki 19.haftaya kadar bacaklarının arasındaydı 😂 ama ilk bakan doktor bacaklarının arasında kordon var ama kıza benzettim demişti. Kızımız olacak inşallah
Havva- mucizemsin-21 canım erkeklerde pipi olarakmi gözüküyor bilmiyorum ama testislerini gördük doktor öyle erkek dedi kordon olduğu pipi ayırt ediliyor mu bilmiyorum
mucizemsin-21 oykuduru21 ya bende gördüm krdonu bacağının arasındaydı kıpırdadıkça belli oluyordu ama devletteki kız dedi özelde erkek dediler kafam karıştı 😂
mucizemsin-21 25moonlight-2021 benim kendi doktorum kız dedi özelde ki kordon var ama net değil bi çıkıntıda var dedi oysaki kordon komple bacak arasını kapatmış durumdaydı
mucizemsin-21 Gulsen4224 ah bende anlasam 😂 tabi başta hayırlı sağlıklı evlat olsunda insanda heycanlanıyor ya
mucizemsin-21 Havva- her gittiğimde bildiğin kordonla kapatıyor bacak arasını bizde anlamadık canım valla doğana kadar saklamasa barii😂
mucizemsin-21 11 haftalık https://imgyukle.com/i/LLoM0H 12+4 kız diyen doktorun verdiği ultrason buda https://imgyukle.com/i/LLEk0t buda kız diyen doktorla aynı gün çekildi ama 13+2 çıktı özelde devlette aynı gün12+4 dedi https://imgyukle.com/i/LLEe6R @Gulsen4224
oglumgeliyyor2 mucizemsin-21 yok canım hep orada kalmaz ben en son gördüğümde elinde oynuyordu sonra bıraktı falan bir sonraki kontrolde belli olur inşallah ,😀
mucizemsin-21 oglumgeliyyor2 hahah😂 ya yerim onu ben 🥰 hadi inşALLAH canımm merak ediyprum bi tane oğlum var çok şükür tabi hayırlı sağlıklı evlat olsunda gönülde kız istemiyor değil 🥰
oglumgeliyyor2 mucizemsin-21 haklısın bnde kız umut ettim ama yine erkek geliyor 💙 senin gönlüne göre olur umarımm heyecanlı bekleyiş 🥰
mucizemsin-21 Ekimmeselesi hareketliydi zaten son gittiğimde yüz üstü patinaj çekiyordı maşALLAH😂 ama kordon orda duruyordu işte o kıpırdadıkça kordonda kıprdadı öyle farkettim ben kordon oldunu
mucizemsin-21 oglumgeliyyor2 2 türlüde çok sevincem çok şükür RABBİM nasip etti 6 yıldır olmadı çok istememize rağmen hayırlı saplıklı olsunda inşALLAH 🥰
mucizemsin-21 Gulsen4224 bende öyle hissediyorum canım bakalım haber etcem 16. haftada gittimde söylerse 🥰