Baştan yazayım uzun yazacağım.. çünkü ben uzun hikayeleri okumayı çok seviyorum.. 🤗evliliğimizin üzerinden birbay geçtikten sonra ilk evladima hemen hamile kaldım. Bilerek isteyerek. Çok zor bı hamilelik gecirdim.. 9 ay kusmaktan artık çok yorulmuştum.. ama 6 kg verdim ilk başlarda 12 kg ile hamileliğimi tamamlamıştır.. kendimi çok hafif hissediyordum hiç hamile gibi değildim halilarima kadar kendim yıkadım. Eşim işten gelince serdi tabii..oglum SÜREYYA’M 08.07.2013 de 3410 Gr olarak dünyaya geldi. Çok zor bir doğum geçirdim akşam 22.40 da dünyaya geldi .. geceyi sabaha kadar dua ederek geçirdim doğum yapacak kardeşlerimize o kadar etkilendim.. suni sancı ile olmuştu. Resmen travma oldu bende.. 5 yıl kadar cesaret edip tekrar hamile kalamadim.. takii kardeşim evlenene kadar .. hadi ikimiz yapalım birlikte büyütelim dedi😂😂tamam dedim o hamile kaldı hemen ben kalamadim o doğum yaptı ..ikinciyi doğurdu bende tık yok hala.. etrafimdakiler annemler kaynanamlar olsun artık baskı yapmaya başladılar geç kaldın yapmadın ondan olmuyor .. bende bu durum stres yapmaya başladı tabii.. bundan 3 yil önce kadar Ramazan ayından bir hafta önce adet (regl) oldum..ohh dedim Ramazani full cekicem .. çünkü 35.40 günde anca adet oluyordum.. ama ben orucu ilk tuttuğum gün tekrar adet oldum ama orucumu bozmadım.. böyle 12 gün kanamam oldu ama hala oruç tutuyorum.. hiç aklımdan da geçmiyor korunmuyoruz ya düşük falan filan olur diye. Sonra özelde bı4 doktora muayene oldum.. 4. Ve 7 cm çapında kistim varmış 2 ay doğum kontrol hapı kullanarak ağrılı bir şekilde düşürdüm kisti
. Ama hala hamile kalmamıştım. Devlette başka bir doktora başladım muayene için.. 2 yıldır istiyorsun olmuyor o zman hsg(rahim)filmi isticem senden dedi.. aman buda hiç muayene etmeden ilaç tedavisi istemeden rahim filmi istedi diye bıraktım. Başka bir doktora başladım .. malesef polikistik over kisti olduğunu hamile kalamama neden olduğunu söyledi ilaçlarla kuruttuk ama hala hamile kalamamistim.. baya bin liralık ilaç falan kullandım regenesis isminde folik asitti sanırım klomende kullandım ama olmadı eşimden de test istediler herşey normaldi.. en son hsg filmini bu doktorumda istedi.. ama o hastanede bu imkanın olmadığını özelde veya tıp Hastanesi’nde çektirebilecegimi söyledi.. tıp fakültesi hastanesi nden yana şansımı kulkandim.. gittiğimde şikayetimi sordu bende anlattım .. sen buraya rahim filmi çektirmek için mi geldin dedi bana .. evet dedim .. bana direk ben dışarıdan gelen hastaların tetkitini yapmıyorum sürekli bana gelir ve bende gerekli gorursem öyle çekerim dedi.. bende muayene olmak istemediğimi muayene ücretimi geri vermesini istedim.. bu söze çok kırıldım nedense ben o ücreti sürekli ödeyebilirim durumumda var ama durumu olmayanlar napacak?😭neyse 6.7 ay kadar ara verdikten sonra özel bı hastanede muayene başladım .. çok uzatmadi sağolsun iki kez muayene olduktan sonra adetim bittikten sonra rahim filmi çekti tüplerin açık dedi.. ee o zman neden olmuyordu benim bebeğim 😭 ama rahim filminin ardındaki ilk şeyde hamile kalmışım🤭 ilk olarak 15 gün sonra göğüs hassasiyeti kalkınca göz kararması.. ama 3 yıl olmuş artık korunmayali hiç ihtimal vermiyorum.. çok çok üşümeye başladım.. sonra kusmalar.. çok usudugum ve üsüttügüm için kustugumu sandım. Ama sonra anladım ki hamileyim eşime sürpriz yapcam .. yine bir pazar kahvaltı hazırlarken kustum.. eşim hastasın sen rengin bile değişik ben sana dükkandan ilaç getireyim dedi..getirdi ama şüphem olduğu için kullanamadim..Nisan 15 doğum günüm.. adetim 13 gün geçmiş 😂 ama beni sağlık ocağından içeri almadılar kan verecektim korona sebebiyle.. hemşire geldi niçin geldin dedi kan vereceğim hamile olabilirim dedim tabi eşimde duydu😭 sürpriz falan kalmadı☹️ neyse çok uzadı 😂3 ay resmen zehir oldu 1.5 ayda 6 kg verdim.. 29 haftalıkken açılmam oldu .. dikkat ederek ve ilaç kullanarak açıklığı kapattık çok iyi kapatmisiz 41+1 e kadar gelmedi kızım 😂 muayenelerde kilolu çıkıyordu 2 hafta önden gidiyordu.. sonra 41 haftaya uyumlu oldu.. kasılmalarım o kadar çoktu ki 37 başladı hergun bugün gelecek diyordum.. 40. Haftada adet sancısı gibi sancılarım vardı ama 41+1 de çok ağrıdı.. gece 3 te sancım basladi ve 10 dk da bir geldi hemen 7.5.3 dk bir gelmeye başladı.. 4 te de nişanım geldi artık hiç uyumadim o gün randevum vardı .. 8 de evden çıktık herşeyi aldık yanımıza.. 9 da doktorum muayene etti 3 cm açıklık varmış.. tabii bana kızdı niye acilden giriş yapmadın diye..ilk size muayene olmak istedim dedim.. neyse biraz sinir bozucuydu gerisini anlatmayayim daha da uzun olmasın. Yatış vercem kendi sancinla doğum yapacaksın dedi.. keşke biraz daha cekseydim..doğum hanenin kapısından girerken besmele çekerek ağlayarak hayırlı doğumlar dileyerek girdim .. kendi doktorum doğum hanedeki doktoru aradı hocam ben 3900 ölçtüm bebeği diye .. tabi öyle olunca oradaki doktor da ayrıntılı ultrason istedi.. 3700 ölçüm yapıldı. Dogurursun sen dedi.. yanında havalı yüzünde maskesi olmayan bı kadın vardı neyin nesi bilmiyorum. O bebek 4 kg’dan aşağı doğsun ismimi degiscem dedi.. karnım büyüktü çünkü.. tabii ben gizli gizli ağlıyorum.. devlet Hastanesindeyim ama herkes tek odada .. girdim odama nst bağladı 20 dk yi geçti hala çıkarmadı.. ağrım geldikçe belimi ovuyorum. Zorlanıyorum 50 lerde ağrım.. giriş yaptıktan 1 saat sonra 70 lere çıktı büyük ihtimal alt muayene den sonra oldu.. duramıyorum ama çokda zorlanıyorum kısa sürüyor..10 gibi suyum geldi 😭😭ağrılar bundan sonra başladı .. resmen isedim gibi oldu tutamadim oğlumda sızıntı şeklinde gelmisti..üzerimde eşofman ve tunik var ben önlük verecekler diye almamıştım.. ağrı geldikçe kivranmaya bağırmaya başladım .. ağrı geldikçe muayene yaptı resmen kaziyordu sanki..o kadar cnm yanıyordu.. ben sormasam söylemiyordu bile.. 12 gibi 5 cm olmuştu .. o ebe yemeğe çıktı başka bir ebe geldi. Allah’ını seversen sök şunu ayakta karşılayayim dedim.. Allah razı olsun söktü sıcak suya girdim ama beni hiç rahatlatmadi.. çok zor biliyorum bende iki doğum yaptım anlıyorum ama acilman çok güzel hızlı da ilerliyor aksama kalmaz doğum yaparsın dedi.. ne akşam mi dedim ölürüm ben bu ağrıyla dedim.. olmuyor olmuyor dayanamıyorum saat 1 oldu eşimi aradım çıkar beni burdan ölcem diye belki 10 kere aradım.. özele gidip epidural almak istiyorum dedim.. özel bı hastaeneye gidip sordu ama açılmam 13.30 da 7 cm olmuştu .. çok pişman oldum en başından gidip epidural almadigim için.. benim ağrı eşiğim çok düşük 😭gözüm 15.00 da sanki içime doğdu .. öğle arası bitti Kötü ebe geldi yine gelir gelmez nstye bağladı.. çok zorlandım nstye bağlı kalacağımı bilseydim o hastaneye asla adım atmazdim..iki kere idrar boşalttı sanırım o sonta oluyor..hiç hissetmedim ağrım çok zorladığı için sanırım.. 8 cm oldu saat 14.00 gibi.. doğum yaptıracak tecrübeli bir ebe geldi ödem oluşmuş bebek de yukarıda sök bunu nstden ayakta kalsın bebek insin dedi😭😭yeşil bir bez yazdı yere eğilip kalkıyorum eğilip kalkıyorum .. doktor geldi o yeşil bez şırılsiklam oldu .. idrarım miydi su muydu bilemiyorum 😭 doğum yaptıracak olan ebe geldi yat muayene edelim dedi.. 9cm olmuş saat 14.30 saatleri tam hatırlayamıyorum. Hazırlık yapılıyor içeride 5.6 kişi oldular ama hala idrak edemedim doğum için hazırlık yaptıklarını.. 😂😂hadi bakalım başlıyoruz dedi .. ama bende hiç ıkınma isteği olmuyor .. ağrı geldikçe ikinacaksin dedi. O söylüyor ben ikiniyorum ama olmuyor.. olmuyor.. ses tellerim patlicak ben ikinamiyorum çünkü 😭😭çok yoruldum olmuyor çok yoruldum dedim kız başı geldi görüyorum hadi bir kez daha dedi ama on kez daha ikinmisimdir başka bir ebe karnıma bastirdigi halde çıkmıyor.. sanırım çatım dardı..😭 ebe bastırdı bende var gücümle ikindin rahim ağzı açıcı verdiler serum yoluyla kesi attı hiç uyuşturmadan😭 kızım çıktı saat 15.08 .. sanki 3 te olacagi içime doğdu.🤲 Aman Allahım o nasıl bı rahatlık karnım bosaliverdi.. plesantayi da ovalayarak çıkardı o kolaydı balık gibi kaydı cikiverdi😂😂biraz önceki olmuyor diye bağıran ben eline koluna sağlık Allah razı olsun diyorum bı yandan da canım kızım sen ağlama diye ona sesleniyorum.. dikiş attı.. ben dikiş atarken eşimi aradım doğdu kızımız diye foto attım .. çok uzattım biliyorum daha yazsam yazarım.. kucağıma çok geç verdiler üzerini giydirdikleri yerde unuttular bı kaç kez söyledim doktor ebelere kızdı oyle yanıma getirdiler .. kucağıma aldım sıcacık mis gibi o duygu kelimelerle anlatılmaz o duyguyu yaşamak için tekrar doğurabilir💕şimdi 2 aylık olduk .. rabbim isteyen herkese ama herkese bu duyguyu yaşatsın.. BURAYA KADAR OKUYAN BORDO BERELİDİR😂😂😂