Mlkkrsln Mete ismiyle kullanabileceğimiz, söylemesi kolay, bilindik, düz, fonetik olarak uyumlu isim arıyoruz 😄
Mlkkrsln Adonis01 kızımın çift ismi var çoğunlukla tek kullanıyoruz, haksızlık olmasın diye iki isim koyalım diyoruz.
Mlkkrsln hellobaby0 abla çift isimli yarın bi gün kesin kavga çıkar ona çift isim koydunuz baba koymadınız diye 😄 metehan da içime sinmiyor nedense 😣 mert mete geldi bir de aklıma ama o da söylenmesi zor gibi sanki
hellobaby0 Meteyi mutlaka istiyorsanız o zaman meteyi öne diğer ismi Mete’nin yanına koyun çünkü Mehmet Mete Mert Mete vs bu isimler de Mehmet denilir Mert denilir Mete yine denmez. Öyle bir isim olmalı ki Mete ismini kapatmamalı ve birleşik söylenip kulağa hoş gelmeli 😅😅😅🥰 araştıralım 🤷🏻♀️😅
Mlkkrsln hellobaby0 anne nasıl kullanırsa öyle kullanılır genelde ama yeni fikirlere de açığım 💁🏼♀️ araştıralım 😄😄 7 8 hafta var doğuma buluruz o zamana kadar diye düşünüyorum