Yetgineslihan miniginannesi9 17.haftada çok ağır yaşadım bende bu durumu. Ama uzun Bi yolculuk sonrasıydı dinlenince geçti. Yorgunluk yaşadınız mı ondan olmuştur belki kanama ve duramayacak kadar bir ağrı değilse büyüme ağrısı dır. Sol tarafınıza dönüp ayaklarınızı hafif kendinize çekip uzanın biraz 😘😘
EsmamM18 miniginannesi9 18+0 haftadayım. 3 gündür kasıklarım da ağrı rahimde bıçaklanma hissediyorum. Bunlar gayet normal. Vücudunuz genişliyor. Rahim bu haftalarda daha çok büyümeye başlıyor. Kanama olmadıkça sıkıntı yok.
miniginannesi9 EsmamM18 bende 18+0 ım. Biraz evhamliyim, normalde doktora giderdim ama sürekli ultrasona girmek sıkıntı falan diyor kimisi. O yüzden gidip gitmemekte kararsız kaldim
Ekimmeselesi miniginannesi9 açık konusayim ilk gebeligimde basım agrisa dr. Giderdim :) çok yaşadım birşeyler olumsuz gitse dayanılmaz şekilde ağrıların olurdu o zamanda buraya yazmak yerine Dr. Giderdin :) öyle düşün rahat ol