Selimegzoglu agrim yoktu hafif uyusmam vardi ve düzenli idi belden bacaklara vuran agriydi günümde gelmisti düzenli oldugu için tahmin ettim dogum sancısı dedim ve ardından nisanim geldi o zaman onu suya bırakıp hastaneye gittim nstde sanfim çıktı ama ben agri sanfi hissetmiyordum o açılmaya başladıkça benim açılmama ilerleyen saatlerde başlamıştı canm