Baranveannesix Henüz isim belirleyemedik kızlar önerileriniz varsa sizinde düşüncelerinizi alabilir miyim ❣️🧚🥰🥳
brcnbyrm Baranveannesix bize de dr umuz iki kez erkek tahmini yaptı ama daha net bisi yok eğer erkek olursa bizde emir asaf ya da Ahmet asaf koymayi düşünüyorum Ali asaf da beğeniyorum.. Aybars,asilhan,Baturalp,Kağan
Baranveannesix brcnbyrm Ay canım bizimde ilk tahmin erkek dedi tam 17-18 haftalık olunca net cinsiyeti söyledi erkek dedi ben ilk kız olmasını çok isterdim ama olmadı doktorum erkek dedi çocuklarımızın sağlıklı olması bizim için daha çok önemli Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah
brcnbyrm Baranveannesix benimde hala umudum var kız olur belki diye 🙈 tabi öncelikle rabbim hepimizin bebislerini sağlıklı bi şekilde kucagimiza almayi nasip etsin ve hayırlı evlat olmalarını nasip etsin insallah canım 🙏💙