Bmom Kızlar evlenmeden önce çalışıyordum baya bir sigorta günüm var boşa gitsin istemiyorum açıkçası hamilelikten dolayi 2-3 sene calisamiyacagim kendimiz ödemek istiyoruz var mı aranızda bu durumda olan ne kadar ödeniyor
yeniannna34 Bmom merhaba canim bizde oduyorduk ama esim muhasebeci senin için öğrenip yazarım simdi kesin bisey😊bende tam bilmiyorum
Bmom Minnosunannesiii peki böyle ödeyince doğum parası şansı oluyor mu canım en düşük ödememi 1150 lira
Minnak33 yeniannna34 rica etsem benim de bi konuda bilgiye ihtiyacım var öğrenebilir misiniz eşinizden , kendi iş yerim var genç girişimci olarak devlet ödüyor 1 sene sigortamı , hamilelikte doğum parası alabiliyor muyum ?
Bmom yeniannna34 anladım canım teşekkürler sen öyle mi ödüyorsun mantıklı mı sizce şuan çalışmama 2-3 sene var daha
yeniannna34 Bmom evet ya benim ilk sigortam oldugu için teşvik diye birsey varmis ondan yararlandim ama artık bizde kendimiz oyle ödüyoruz tabiki odeyebiloyorsan kendin odemen guzel bisey 😊
yeniannna34 Minnak33 alamiyormuşsun canim sordum doğum parasi maaşlı sigortalı çalışanlara veriliyormuş
Minnosunannesiii Minnak33 ödediği sigorta mı yoksa sağlık sigortası mı canım bazı kuruluşlar tamamını ödemiyor bu önemli
Minnosunannesiii Minnak33 maaş yatıyor mu maaşlı bir yerde çalışıp sigortanın ödenmesi gerekiyor ben öyle biliyorum