06uysal bglmrym WhatsApp üzerinden eğitim veriyorlar. Herhangi bir sorunuz olduğunda da yine dönüş yapıyorlar
sntn bglmrym ben geçenlerde sordum bir numara verdiler bu numaraya TC ve isminizi mesaj atın zoom uygulamasını indirin biz bir link atacağız ondan bağlanacaksınız dediler ama 1 haftayı geçti pazartesi çarşamba saat 10.30 da başlıyor demişlerdi dönüş olmadı
bglmrym geçen hafta gitmiştim ben hiç bir şekilde sezeryanda olsa normal doğumda olsa refakatçi almıyoruz ama gebe okuluna katıldığınız bir kişi ile refakatçi kalabiliyor denmişti de onun için sordum haftada 2 gün gitmek zor olur
sntn bglmrym 35 haftalık canım ben online olduğunu bilmiyordum gelip gidemem diye düşünüyordum ama online olduğunu öğrenince katılayım dedim dün tekrar mesaj attım ders saatinde link göndereceğiz dediler bekliyorum bakalım
bglmrym sntn hadi inşallah banada haber verirseniz sevinirim bende yazdım dönüş yapılmadı 28 haftalığım ikinci sezeryanim olacak bende o yüzden bi refakatçi olsa çok iyi olur diye düşünüyorum