ezgikptngl Dün İkinci bebeğime hamile olduğumu öğrendim bir tane oğlum var 11 aylık henüz bir soru sormak istiyorum ilk doğumdan sonra emzirince göğüslerim yara olmuştu ikincide de olur mu acaba
Kaderimm ezgikptngl yani cnm oğlunu sütten kestiysen ki mecbur kesiliyor bı zaman sonra önünde kocaman bı zaman olucak büyük ihtimal olabilir yine yara
ezgikptngl Kaderimm kesip kesmemekle ilgili doktora danışıcam internette araştırma yaptım da artık kesmeyin falan diyomuş doktorlar ara olursa yara olur mantıklı düşününce haklısın
ikiponcik_annesi Kaderimm benim 6 yıl olacak kesin olur o zaman desene 😬 ama ben göğüs kremi alıp doğuma bir ay kala sabah akşam sürmeyi düşünüyorum kremi belki fayda eder 🙄
Kaderimm ikiponcik_annesi insallh cnm bende denesem iyi olacak benimde 6yil geçti aradan erkenden tedbir almak iyidir 🤗