demetsarali arkadaslar iki gundur sancim vardi bugun doktora gittim nstde dogum sancilarim cikti durdurmak icin ilaclar verdi aciklik yokmus cok mu tehlikeli bir durum 😔
Demiralpmoms demetsarali nasıl bir sancı? Kasıkta mı oluyor tam olarak. Benim de bikaç gündür kasıklarım agrıyor da
Sedagb demetsarali benimde rahim ağzı kısalığım var ve sancılarım oluyor böyle adet ağrısı gibi doktor ilaç verdi. Kendini yormayacaksın uzanacaksın dedi. İnşallah vakitlerinde gelirler
demetsarali Demiralpmoms kasiklarim agriyo karnima yayiliyor bence ihmal etmeyin ben de usuttum sandim ama degilmis
Demiralpmoms demetsarali ay çok gecmıs olsun inşallah gününü bekler bebişiniz. Kontrole gitmeme az kaldı dıyr soylemedım ama sıklaşırsa giderim😞
Aselahlas demetsarali hangi ilacı verdi bende de sancı çıktı 1 cm açıklık aynı haftayız nidicard verdi ama hala karnım taş gibi oluyor kasılma devam ediyor
Sedagb demetsarali ben konuşuyorum onunla hep oğluşum ben de sana kavuşmayı çok istiyorum ama zamanında gel annen seni bekler diye. Zamanlarında sağlıkla gelsinler ya
Esmanindunyasi demetsarali tatlim sen bi idrar testi versene belki enfeksiyon kaynakli sancilarin vardir sen yinede onlemini al ayaklarini sicak tut sicak su lastigi yap bende ayni oyle oldum aonradan enfeksiyon kaynakli sanci dediler
Esmanindunyasi demetsarali o zaman dikkat et canim dogumu tetikleyecek seyler yapma doktorun ne derse onu dinle ne kadar icerde kalirsa sana o kadar iyi
Esmanindunyasi demetsarali insallah alacak nefesi varsa kimse engel olamaz dogmasina rahat ol kasma kendini allaha emanet ol bol dua et sabirsiz bebise