Nurrrilk1616 Kızlar doktora gittim kontrole 19 haftalık hamileyim doktor kafası küçük gibi dedi 😭😭😭 yani bu zaman kadar herşey çok güzel gidiyordu neden öyle demiş olabilir lütfen bilginiz varsa yazarmısınız düşünmekten uyuyamıyorum 😢😢😢
Mavita27 Nurrrilk1616 benim kuzenime de öyle demişlerdi ama farklı bir doktora gitti. Bebeğin anne ve babasının da kafası normal ama öyle büyük değil bu yüzdendir demiş. Öyle bişe yok yani rahat ol demişti.