Kızlar yarın 16 haftalığım koltukta yatarken birden kasığımda ağrı gibi bişey hissettim ama ağrı da değil gelip gelip gidiyor böyle sanki içten biri dokunuyor kasığımda oluyor bu olay sizce bebek mi siz ne zaman hissettiniz ilk nasıl hissettiniz daha erken diyodum hep şimdi böyle olunca da acaba mı dedim