Ozgekrmli Merhaba Ben yarın sezaryen olacagim.benim gibi olacaklar varsa nasilsiniz neler hissediyorsunuz merak ettim.
seleno Ozgekrmli benim de yarın canım 😊 evet heyecan korku hepsi bir arada var sağlıkla doğsunda gerisine dayanacağız artık
ebrureyhan benimde çarşamba günü sezeryan ım devlette olucam belden iğne vuruyorlarmış pandemi var diye bilgisi olan var mı
cupcakes Salı günü de benim. Biraz tedirginlik ve heyecan var tabi ki. Bi de son aşama hazırlıkları. Memleketten gelen anne baba.. bu şekilde. Hepimiz kazasız insallah 🙏