BAT 19.01 2 fün önce evde yaptığım gebelik testinde hamile olduğumu öğrendim hemen kan verdim. İlk değerim 425 , 2 gün sonra yani bugün de 568 çıktı. Daha önce 2 kere kimyasal gebelik yaşadım. Ama değerlerim hiç bu kadar yükselmemişti. Reglime 2 gün var. Değerleri dengesiz artıp sağlıklı bir gebelik geçiren oldu mu aranızda bu konuda iyi kötü farketmez deneyimlerinize ihtiyacım var 😥