Birminicikanne Kızlar panik atagim var ve epidural sezeryan olmak istiyorum fakat panigim tutar diye korkuyorum bu durumda olup atlatan varmi
neslikay Birminicikanne en yakın arkadaşım oldu panik atak rahatsızlığı vardı doktora söylememişti. Belden ıyuşurmalı olucaktı ama ameliyathane de çok kötü olmuş. Doktoru bile kızmıştı özel olmasına rağmen sonradan bayıltamadılar da bebeği bile oan görmek istememiş Panik atağınız ne derece bilmem ama genel olun uyuyun misler gibi kalkın
oglumgeliyyor2 Doktorunla görüşmelisiniz sezeryan esnasında acı hissetmiyorsun ama yapılan her şeyi anlıyorsun bu bile panik yapmanıza neden olabilit paniğiniz ne boyutta doktor kontrolünde misiniz bir raporunuz var mı yoksa size göre mi paniksiniz
neslikay Birminicikanne siz olmadı hocanıza bu durumu söyleyin geneli anlamıyorsunuz hemen bayıltıyorlar ama diğerinde arkadaşım yapılan işlemler düşündükçe yukarı tavana bakıp yansımaları görünce iyi olmamıştı kalp atışları falan inşallah hakkınızda hayırlısı olsun