Zehra_szr bende aynı şeyi bir hafta boyunca çektim tuzlu suyla gargara yaptım sarımsak koydum karanfil yağı bile kullandım sadece iltihabı arttırdı devlet hastanesine gittim antibiyotikle parol verdi zaten verebilecekleri ilaç sınırlı hiçbir işe yaramadı en son doktorumun izniyle özelde kanal tedavisi yaptırdım. Hiç bekleme hemen hastaneye git diş ağrısı çekilecek şey değil