didemturn Kızlar merhaba, gebeliğimin 30. Haftasındayım. 4-5 haftadır aralıklarla burnumda bir kan pıhtılaşması oluyor. Burnum kanamıyor ama afedersiniz sümkürürken pıhtı tarzı bir şey geliyor. Sizde de oluyor mu?
Emel91 didemturn bende de iki gündür var dün baya geldi bütün sümkürünce pıhtı olarak geliyor doktora soramadım henüz ama olabiliyormuş böyle bu dönemde ama insan korkuyor 🙄
Bulutsevdasi didemturn canım bende uzun süredir var. Burundaki bir kılcal damar catlamis sanırım.. kuruluktan çok soğuktan olabiliyor. Burun içi merhemler.var onlar iyi geliyor..doktor için normal.. kanadiginda tansiyon ölçmek gerekir. Tansiyon yüksekliğinden kaynaklıda olabilir
balbocegimm didemturn 2 gebeligimde bendede oldu doktoruma sormustum gebelikte kan dolaşımı hızlandığı icin oluyor normal yani dedi
Tugbaslan3458 didemturn bende de var 😫😫🤦🏻♀️33+4 burnum kanayinca rahatlıyorum kanamayinca basim çok ağrıyor burun kemiğime kadar sızlamasi beni mahfediyo🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Buketkucuk didemturn benimde oluyor arada. 28 haftalığım ama 18-19. Haftalarımdan beri var. Sebebi de gebelikte burundaki kılcal damarların incelip hassaslaşması. Bu yüzden siz burnunuzu kaşısanız ya da sümkürseniz ya da hapşursanız dahi kılcal damarlar kopuyor o da pıhtı ya da kanama yapıyor ama bir zararı yok. Elbette baş dönmesi falan da ekleniyorsa bu kanamaya ya da baş ağrısı o zaman muhakkak danışın doktorunuza gebelik zehirlenmesi olabiliyor Allah korusun😌
paradiseeeeee didemturn ooo sen iyisin benim burum zaten arada kanıyordu hamilelikten önce hamile kalınca burun tıkanıyor zaten özellikle gece yatınca sabah kalkınca tıkalı burun bi bakıyorum ay genizden akıyor yada burnumdan patır oatır kan geliyor genizden de pıhtı şeklimde geliyor beterin beteri var burda sen iyisin 😅 yarın doktoruma gidicem sorucam gene tansiyon yok normal
paradiseeeeee Bsmlh çözğm buldular mı peki bana bi doktor burun kemiğin eğri ondan kanıyor dedi biri damlarım kanamaya çok müsait ince dedi uaktı ama bi süre sonra devam etti kanamalar
Bsmlh paradiseeeeee yok hayır arada oluyor bazen bogazımdan iniyor cözüm yok maalesef öyle dedi çok gelirse bütün damarı icin kbb bakıyor
paradiseeeeee Bsmlh aman ben kaç kere gittim kbb onlarda mıy mıy mıy çözğm bulamadım daha 🤲 doğuma girerken bol bol dua edelim de geçsin inşallah
Burcuckmk didemturn benimde oluyor mevsimsel alerjim.var cok fazla burnumu siliyorum doktor burnunda catlak olmus dedi krem verdi geçti