Sedaablk89 Kızlar merhaba 7+1 olduk doktor 8. Haftada çagırdı ama sabırsızlanıyorum salı günü gitsem kalp atışını duyabilirmiyim 5+2de keseyi gördüm
Lavinyaaaa Sedaablk89 Cnm ben 6+6 haftalıkken duymuştum gttiğinde sende duyarsın inşaAllah herkes genelde 7. Haftada duyuyor 🤗