RuzgarinAnnesi35 Uygulamada 13 martta doğum yapacağım yaziyor. Sizce daha mi erken gelir yoksa zamaninda mi? Artik bekleyemiyorum heyecandan :)
btl021018 RuzgarinAnnesi35 benim de ilk gebeliğimde 3 Ekim yazıyordu 2 Ekim de doğdu simdi de 22 gun var bakalim ne zaman doğacak 😀
sedrettinyasemin75 RuzgarinAnnesi35 benimde 6 şubat yazıyordu ama hâla bekliyorum canım belli olmaz 😊